Hű társam második kiadása

Megérkezett korábbi hű munkatársam, a szintén Wacker henger RD10 utódja. Külsőleg a tervezésnél már nem csak vonalzót használtak a mérnökök, ezáltal a kilátás is jobb előre, mivel a motorház kerekebb lett. A palástok egyforma szélesek, 90 cm elöl és hátul is.

Wacker Neuson vibrohenger rd16 6

Az üzemanyagtank hátul kapott helyet, végre nem kell mindig nyitogatni a motorfedelet tankoláskor. A kis vibrohenger víztartálya, ami közel 100 liter víz befogadására képes, a vezető ülése körül terpeszkedik.

Wacker Neuson vibrohenger rd16 2

A műszerek egy kicsit bővültek, már lehet egyszerre mindkét palástot vibroztatni, illetve külön is lehet kapcsolni csak az elsőt. A kézigáz „eltűnt”, helyette munkagáz van. Ezeken felül van még vízszivattyú-kapcsoló, valamit vízmennyiség szabályzó, világítás kapcsoló és a duda.

LiuGong 3+1 év garancia
Hirdetés - Megnyitásához kattintson a képre

Wacker Neuson vibrohenger rd16 3

Egy dolog, ami szerintem nagyon rossz helyre került: ez a kézifék kapcsolója, mert véletlenül, ha megbillen a szerkezet, akkor lehetséges, hogy térddel pont megnyomja az ember.

A műszerfal közepén az üzemóra számlálóját helyezték el. Itt van továbbá a vibro bekapcsolás jelző, üzemanyagaszint mérő, izzítás, motorolaj nyomás, motorhőmérséklet, akkumulátor és levegőszűrő kapacitás. A műszerfal mögött található egy műszerfal védő burkolat, amit le is tudunk zárni.

Wacker Neuson vibrohenger rd16 5

Motorja egy folyadékhűtéses, 3 hengeres, 1 literes dízel Lombardini motor, ami 20 KW teljesítmény leadására képes. Maximális sebessége 9,3 km/h. Önsúlya 1400 kg. Kormányzása még mindig derékban csuklós.

Wacker Neuson vibrohenger rd16 4

Vezetése sokkal komfortosabb ez elődjéhez képest. Az ülést jobban hátra lehet tolni, így egy magasabb gépkezelő is elfér kényelmesen. A kilátás oldalra tökéletes, könyöklőnek lehet használni a víztartályt. Az előre- hátramenet kapcsolón kapott helyet a vibro kapcsolója is.

Biztonságunkról a bukókeret gondoskodik, melynek tetején ott figyel a sárga villogó, és a tolatást jelző csipogó is. (Erről jut eszembe. Ti ki szoktátok kötni?) A motorházba van elrakva az emeléshez szükséges „kampó”, de ezen felül szükséges még két lánc is.

Pólya Attila

Olvasson több ítéletet! Vissza a Munka-Gépítélet kezdőlapjára

Annak ellenére hogy a Best Machinery LiuGong márkakereskedőként vált ismertté, és oldalunkon a legtöbbször LiuGonggal kapcsolatos cikkeket lehet olvasni, a Munka-Gépítélet azért jött létre, hogy a 10.000-nél is több Facebookos barátunk számára olyan felületet biztosítsunk, ahol ők is közhírré tehetik egy-egy munkagéppel kapcsolatban szerzett tapasztalataikat. A Munka-Gépítélet írásai nem tükrözik a Best Machinery véleményét. A szerzők által küldött anyagok tartalmát nem változtatjuk meg, kizárólag a súlyos helyesírási hibákat javítjuk ki. Ön is írna kedvenc vagy kevéssé szeretett munkagépéről? Küldje el nekünk az anyagot az  email címre, és mi megjelentetjük* azt. Ossza meg tapasztalatait a munkagépes szakma 10.000-es krémjével.

Szóljon hozzá!

Mondandója másra is tartozik?

Írja meg nyilvános kérdését, véleményét. Kérjük, az alább található űrlapot töltse ki! Hozzászólása azonnal megjelenik oldalunkon. Fenntartjuk a jogot, hogy a sértő, trágár és obszcén megjegyzéseket töröljük rendszerünkből.

Görgessen lentebb, és tekintse meg, hogy mit mondanak mások az olvasott témával kapcsolatban.

Közösségi oldalaink

  • Facebook: bestmachinery
  • Twitter: BestMachineryHU
  • YouTube: user/Bestmachinerykft/
  • External Link: plus.google.com/115823352244709604931/posts

Nem találja?

Kövessen minket a Facebookon...


Tetszik? Kattintson és ajánljon!

 

feedburner logo Blog - RSS feed

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatot?*

Kérem, pipálja ki a jelölőt!

Elfogadom
Név:*
E-mail cím:*

 

Adatvédelmi (GDPR) nyilatkozat
és adatvédelmi irányelvek

Ki olvas minket?

Oldalainkat 314 vendég és 0 tag böngészi