Munka-Gépítélet | Közösségi munkagép-értékelés
Munka, Gép, Ítélet! Az ország legnagyobb földmunkagépes Facebook közösségének gépértékelő írásai. A Best Machinery a LiuGong munkagépek hazai képviseleteként vált ismertté, ennek ellenére lehetőséget teremt ahhoz, hogy más márkákról is leírják tapasztalataikat a közösség tagjai.
Írja meg ítéletét még ma, majd küldje el levélben az email címre. Közzétesszük! Munka, gép, ítélet, induljon a Munka-Gépítélet!
Keressen az ítéletek között vagy görgessen, és olvassa el mindet!
Tetszik a kezdeményezés? Nyomjon egy lájkot!
Szakmai témáink érdeklik? Best Machinery - szakmai blog
Szórakoztató cikkeinket olvasná? Best Machinery - szórakoztató blog
- Részletek
- Írta: Csepregi János
A kis fürge
Ez a kis targonca a német minőség tükre. :) A 2 tonnás teherbírásával és a maximálisan 7,1 méteres emelési magasságával maximum 18 km/h sebességre képes, amellyel igen hatékonyan dolgozik. Vetetőülése igen kényelmes, légrugóval állítható a magassága, illetve fokozatmentesen szabályozható a kormányoszlop magassága és dőlésszöge is.
- Részletek
- Írta: Csepregi János
Igazi nagyfiúknak!
Ezzel a „kis apró” jószággal dolgozunk nap mint nap. Nemrég érkezett hozzánk, újonnan vette a cég. A targonca a maga 2,3 méteres villahosszával termetes példánynak tekinthető. Méreteinél fogva gyakorlatilag csak kamion le-, illetve felpakolására alkalmas, a manőverezés nem az erőssége. A maga 5 tonnás teherbírásával és csaknem 7,2 méteres maximális emelési magasságával igazi nagyágyú a telepünkön.
- Részletek
- Írta: Milder Dávid
A dagonya bajnoka
Gépítéletemben egy speciális mini méretű csuklós dömperről, a 3,5 tonnás Thwaitesről írok. Ezt a technikát nem régóta használom, - közel egy éve vagyunk együtt - de nagyon elégedett vagyok vele. Igen-igen hálás jószág, ha megfelelő kezelő ül a hátán.
- Részletek
- Írta: Pólya Attila
Instabil pöttöm
2 éve dolgozom ezen a kis Wacker gépen, előtte hengerrel még sosem kerültem gépkezelőként kapcsolatba. Hosszú ideig tartott és furcsa volt megszoknom, hogy nincs gázpedál, hanem kézi-gázzal kell a menetelés sebességét szabályoznom.
- Részletek
- Írta: Baranyai Zoltán
Az igazi oldtimer!
A Zetor 3011-es, 3 hengeres, 30 lovas dízel erőforrással ellátott kistraktor a maga idejében egy korszerű erőgépnek számított. Csehszlovákiában gyártották. A fiatalabbaknak mondanám: ez egy igazi szoci gépezet. :) Akkoriban nagy renoméja volt annak, aki fülkével ellátott traktort hajtott. A 70-es években elég sok volt ebből a típusból, mert a TSZ-ek előszeretettel vásárolták.
- Részletek
- Írta: Földi István
A család 3 éves barátja
Kedves gépekért rajongó tagtársak! Nap mint nap nézem a különböző csodás földmunkagépeket a Best Facebook oldalán, valamint itt a Munka-Gépítéletben, és nagyokat sóhajtok, hogy milyen jó dolga van azoknak, akik ilyen masinákkal dolgozhatnak, nem is beszélve azokról a szerencsés virtuális barátokról, akik maguk is tulajdonolhatnak valamilyen „sok lóerős” csodát.
- Részletek
- Írta: Molnár Gábor
A kis kedvenc...
Mai írásom a saját kis kedvencemről és hű társamról szól. Nem más ő, mint a Rába 15 kistraktor. A gép 3 éve került hozzám, de az iránta érzett vonzalmak jóval régebbre nyúlnak vissza. Emlékszem, mikor még csak a prospektusban láttam, és álmodoztam, egyszer egy ilyenem lesz. Szerencsére eljött ez az idő is, és azóta is töretlen a "szerelem".
- Részletek
- Írta: Molnár Gábor
A rém!
Eme írásom a rémálmomról szól. Nem más ő, mint a kis Locust. Hogy miért is? Nos, nekem kínszenvedés volt vele dolgozni, valahogy nem az én világom. Hat hónapot ültem rajta, majd mikor már az állandó rázkódástól annyira fájt a gyomrom, hogy már enni sem bírtam, otthagytam a céget. Jó, nem azt mondom, hogy a gép egy ócskavas, mert lehet vele dolgozni, de én nem kívánom. Na, de nézzük a kis rakodógépet.
- Részletek
- Írta: Páhi Sándor
Üdvözletem! Én egy fél életen át a papíriparban dolgoztam. Egy nagy gyárban töltöttem a mindennapjaimat, ahol az anyagmozgatás különböző formáit ismerhettem meg. A legtöbb időt targoncán töltöttem, ezek más-más típusú és üzemű, valamint nagyságú gépek voltak.
- Részletek
- Írta: Juhász Péter
Kedvenc hengerem
A gép pár hónapos korában került a kezeim közé 2006-ban, addig csak kisebb, 3,5 t-s hengeren dolgoztam. A formája, kiállása már akkor megfogott, mikor először megláttam. Aki dolgozott már vashengerrel aszfalton, tudja, hogy nem csak előre-hátra gurigáról van itt szó. Figyelni a szegélykő mellett, az íveket, a bogárhátat vagy éppen vápát és nem utolsó sorban a slusszot is. Ja, és ugye fontos, hogy ne maradjon csíkos utánunk a pálya. Nos, az én véleményem szerint ez a henger az egyik legjobb gép ebben a kategóriában.