2012-ben a LiuGong lett az év kínai brandje
A legsikeresebb akvizíció kategóriában nyert az ázsiai márka
Idén először került megrendezésre a Global Brand Summit. A China Brand Center által szervezett eseményen több kategóriában hirdettek győzteseket. A Guangzhou város egyetemi központjában zajló eseményen óriási sikert aratott partnerünk, a munkagépeket gyártó LiuGong. Elnyerte az év kínai brandjének járó díjat a legsikeresebb akvizíció kategóriájában.
Az elemzők szerint a Global Brand Summit rendezvény történéseire érdemes figyelni, mivel az itt jelen lévő vállalatok globálisan is meghatározó szerepet fognak betölteni - vagy már töltenek be most is - a jövő márkaépítési és marketing trendjeinek alakulásában. "Egy több mint 50 éves múltra visszatekintő, világviszonylatban is elismert márkaként a LiuGong nagy reményeket táplál a jövőt illetően, mégis a földön jár" - mondta Zhou Lianxi, a Brock University of Canada marketing professzora. Zhou tanár úr tagja volt azon csoportnak, mely a díjat megalapította. "A stabil, lépésről lépésre megalkotott marketing stratégia segítette a LiuGong vállalatot ahhoz, hogy a világ egyik meghatározó gépipari gyártó cégévé és exportőrévé válhasson" - mondta a professzor. "A LiuGong 2012. tavaszán befejezett akvizíciója a lengyel HSW Dressta céggel egy óriási lépés, és tökéletes növekedési stratégia" - állítja a tanár úr.
Az elmúlt években modern és egységes márkastratégiájának köszönhetően figyelemre méltó eredményeket ért el a LiuGong. A vállalat - felismerve a márkaépítés fontosságát - 2008-tól kezdődően európai és amerikai marketing, valamint pr ügynökségeket vont be a munkába.
Világszerte az emberek egyre gyakrabban olvashatnak a LiuGongról ipari és technológiai magazinokban, valamint találkozhatnak LiuGong munkagépeket hirdető óriásplakátokkal az autóutak mentén. De azon sem kell csodálkoznia a közönségnek, ha LiuGong felirattal ellátott mezben lép pályára kedvenc labdarúgó csapatuk. A professzionális marketing munkának hála a LiuGong remek évet zárt 2011-ben. Világszerte 61.700 darab munkagép került értékesítésre. Ezzel a vállalat 2,76 milliárd dollár árbevételre tett szert. A legutóbbi, építőgépek piacán végzett felmérés szerint ezzel 2 helyet lépett előre a kínai márka, és jelenleg a 17. legnagyobb a világon.
A Global Brand Summit jó lehetőséget biztosított arra is, hogy az éllovas kínai vállalatok csúcsvezetői értékes tapasztalatokat cserélhessenek egymással.
Ezt olvasta már?
A bejegyzést készítette: Blaskó Gergely (A szerzőről)
Szóljon hozzá!