Munka-Gépítélet | Közösségi munkagép-értékelés
Munka, Gép, Ítélet! Az ország legnagyobb földmunkagépes Facebook közösségének gépértékelő írásai. A Best Machinery a LiuGong munkagépek hazai képviseleteként vált ismertté, ennek ellenére lehetőséget teremt ahhoz, hogy más márkákról is leírják tapasztalataikat a közösség tagjai.
Írja meg ítéletét még ma, majd küldje el levélben az email címre. Közzétesszük! Munka, gép, ítélet, induljon a Munka-Gépítélet!
Keressen az ítéletek között vagy görgessen, és olvassa el mindet!
Tetszik a kezdeményezés? Nyomjon egy lájkot!
Szakmai témáink érdeklik? Best Machinery - szakmai blog
Szórakoztató cikkeinket olvasná? Best Machinery - szórakoztató blog
- Részletek
- Írta: Juhász Péter
Szerelem első látásra
Egy szép nyári napon értesített a főnököm, hogy bérel egy láncos midikotrót, amire engem gondolt kezelőnek. Mondanom sem kell, hogy nem ellenkeztem, főleg, mikor megtudtam, hogy miről van szó. 2007-es évjárat, 3400 üzemóra, és a lényeg, a felirat: Caterpillar! Akkor kezdjük.
- Részletek
- Írta: Tóth Benjámin
A német luxus vagyontárgy
2013 decemberében érkezett a cégünkhöz ez az aprítógép teljesen új állapotban. Én tavaly áprilisban kezdtem el vele dolgozni. A motorját a Mercedes gyártotta. A hathengeres, 235 lóerős motor a vékonyabb gallyakhoz és a szőlóvenyigéhez bőven elég, de ha egyszerre több vastag fadarabot kap el az aprítóhenger, az egyből megfoja a motort. Ami bekerül a garatba, az csak darabokban jön ki, még ha vasról van szó, akkor is.
- Részletek
- Írta: Varga Sándor
Egy fanatikus gépértékelése
Személy szerint JCB párti vagyok, jelenleg is Contractor 3CX típusú, 2012-es évjáratú géppel dolgozom. Tapasztalataim alapján (mivel többféle modellt is kipróbálhattam) kijelenthetem, hogy sokoldalú, megbízható, kis helyen is megoldható vele a munkavégzés. A főnököm is elégedett, mert nem kell sok pénzt kiadnia, hogy az előírt, vállalt feladatokat egy korszerű, praktikus géppel el tudja végeztetni.
- Részletek
- Írta: Pólya Attila
Hű társam második kiadása
Megérkezett korábbi hű munkatársam, a szintén Wacker henger RD10 utódja. Külsőleg a tervezésnél már nem csak vonalzót használtak a mérnökök, ezáltal a kilátás is jobb előre, mivel a motorház kerekebb lett. A palástok egyforma szélesek, 90 cm elöl és hátul is.
- Részletek
- Írta: Csepregi János
A dübörgő-zörgő "csoda"
Ez a régi szörnyeteg nem is tudom, hogy igazából milyen cégér alatt, és vajon mikor készült. Ami biztos a targoncával kapcsolatban, hogy egy kéthengeres Csepel D-231C diesel motor hajtja. Az erőforrás igen-igen zajos működésű... A 28 Le-s motor a maga 400 kg-os súlyával már rövidebb használat után is majdhogynem kisebb halláskárosodást okoz.
- Részletek
- Írta: Dorkó Balázs
Szűkös munkahely...
Az Amman Yanmar földmunkagépek Vio-20 variánsát szeretném nektek a következőkben bemutatni. Ez az a berendezés, amivel mindennap dolgozom és tevékenykedem. Igyekszem majd leírni a gép előnyeit és hátrányait is, és minél részletesebben megismertetni veletek a masinát.
- Részletek
- Írta: Csepregi János
A kis fürge
Ez a kis targonca a német minőség tükre. :) A 2 tonnás teherbírásával és a maximálisan 7,1 méteres emelési magasságával maximum 18 km/h sebességre képes, amellyel igen hatékonyan dolgozik. Vetetőülése igen kényelmes, légrugóval állítható a magassága, illetve fokozatmentesen szabályozható a kormányoszlop magassága és dőlésszöge is.
- Részletek
- Írta: Csepregi János
Igazi nagyfiúknak!
Ezzel a „kis apró” jószággal dolgozunk nap mint nap. Nemrég érkezett hozzánk, újonnan vette a cég. A targonca a maga 2,3 méteres villahosszával termetes példánynak tekinthető. Méreteinél fogva gyakorlatilag csak kamion le-, illetve felpakolására alkalmas, a manőverezés nem az erőssége. A maga 5 tonnás teherbírásával és csaknem 7,2 méteres maximális emelési magasságával igazi nagyágyú a telepünkön.
- Részletek
- Írta: Milder Dávid
A dagonya bajnoka
Gépítéletemben egy speciális mini méretű csuklós dömperről, a 3,5 tonnás Thwaitesről írok. Ezt a technikát nem régóta használom, - közel egy éve vagyunk együtt - de nagyon elégedett vagyok vele. Igen-igen hálás jószág, ha megfelelő kezelő ül a hátán.
- Részletek
- Írta: Pólya Attila
Instabil pöttöm
2 éve dolgozom ezen a kis Wacker gépen, előtte hengerrel még sosem kerültem gépkezelőként kapcsolatba. Hosszú ideig tartott és furcsa volt megszoknom, hogy nincs gázpedál, hanem kézi-gázzal kell a menetelés sebességét szabályoznom.